مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 20:352021-10-24اجتماعي

فارس من| مدیرکل راهداری: روشنایی جاده ها فقط در مناطق مه گیر انجام می شود


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه روشنایی جاده ها دارای دستورالعمل مشخصی است و برای همه محورها نمی توان از روشنایی استفاده کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عده ای از ساکنان مناطق سورشجان و سودجان با ثبت سوژه  درخواست روشنایی در جاده مواصلاتی این محور در سامانه فارس از این رسانه خواسته اند تا پیگیر این موضوع شود.

به گفته مردم محلی، این جاده به دلیل توریستی بودنش تردد زیادی انجام می گیرد و عدم روشنایی در شب، سبب تصادفات زیادی می شود.

به گفته اهالی تنها راه حل رفع مشکل نصب روشنایی در محور سورشجان تا سودجان است.

خبرنگار این رسانه برای پیگیری موضوع راهی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال و بختیاری شد تا این مشکل را از مسئول مربوطه پیگیری کند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه روشنایی جاده ها دارای دستورالعمل مشخصی است و برای همه محورها نمی توان از روشنایی استفاده کرد، گفت: اولویت نصب روشنایی با جاده های اصلی است که دارای بیشترین آمار تردد و به تبع آن تصادف است.

وی با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه در جاده های استان به وسیله دستگاه های تردد شمار ثبت می شود، ادامه داد: روشنایی در جاده های فرعی تنها در مناطق مه گیر نصب می شود که آن هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مدیرکل راهداری: روشنایی جاده ها فقط در مناطق مه گیر انجام می شود

فارس من| مدیرکل راهداری: روشنایی جاده ها فقط در مناطق مه گیر انجام می شود